CannaVish

ליווי וטיפול בקנאביס רפואי

CannaVish

ליווי וטיפול בקנאביס רפואי

הוצאת רישיון לקנאביס רפואי

אנו מספקים ליווי ויעוץ כל הדרך להוצאת רישיון לקנאביס רפואי

בדיקת זכאות לקנאביס רפואי נערכת באמצעותי כאחות מומחית לקנאביס, כדי לבדוק שהמטופל עומד בקריטריונים הרפואיים של משרד הבריאות והיק"ר (היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות) לקבל רישיון לקנאביס רפואי.

בדיקת זכאות לקנאביס רפואי

מהי בדיקת זכאות לקנאביס רפואי?

סגולותיו של הקנאביס לסיוע לחולים במצבים רפואיים שונים הוא תחום שהולך וצובר תאוצה בקליניקה הרפואית ובמחקר המדעי בשנים האחרונות. כיוון שקנאביס מוגדר כסם לא חוקי בארץ, על מנת להיות מטופל בו, יש לעבור הליך בירוקרטי הכולל בדיקה רפואית ואישור על ידי ועדה מיוחדת של משרד הבריאות או באמצעות רופא המאושר על ידי משרד הבריאות. הגשת הבקשה  לרופא המורשה בתחום יכולה להיעשות  ישירות על ידי  ג'ני ויש אחות מוסמכת לקנאביס הכוללת בדיקת זכאות בהתאם להתוויות של משרד הבריאות, כפי שרשומים במסמך המכונה "טופס 106". במידה והמטופל עומד בהתוויות , הרופא מאשר  למטופל להנפיק קנאביס באופן רשמי וחוקי.

כיצד מתבצעת בדיקת זכאות לקנאביס רפואי על ידי ג'ני ויש אחות מוסמכת לקנאביס?

בדיקת זכאות לקנאביס רפואי נערכת באמצעותי כאחות מומחית לקנאביס, כדי לבדוק שהמטופל עומד בקריטריונים הרפואיים של משרד הבריאות והיק"ר (היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות) לקבל רישיון לקנאביס רפואי.

לאחר בדיקת המסמכים הרפואיים על ידי, הבקשה עוברת לרופא המומחה שעבר הכשרה מתאימה ובעל רישיון לעסוק ולנפק מרשמים לקנאביס רפואי. הרופא בוחן את המסמכים ובודק אם הוא עומד בקריטריונים הרפואיים של משרד הבריאות והיק"ר (היחידה לקנאביס רפואי) לקבל רישיון לקנאביס רפואי.

מה הם הקריטריונים לזכאות לקנאביס רפואי?

הקריטריונים לקבלת רישיון קנאביס רפואי מצוינים ב"טופס 106" של משרד הבריאות. הקריטריונים כוללים בין השאר:

  • חולים אונקולוגיים לצורך הקלה בתופעות הלוואי של הטיפול התרופתי או בתסמיני המחלה, כמו כאבים, חוסר תיאבון, בחילות והקאות.
  • חולי מחלות מעי דלקתיות (מחלת קורן או קוליטיס כיבית) שהטיפול התרופתי בהם כשל מס' פעמים.
  • הקלה בכאבים נוירופאתיים, שהטיפולים הרפואיים הקודמים בהם כשלו.
  • הקלה בתסמיני מחלת האיידס, לאחר שטיפולים קודמים כשלו ולצורך שיפור התאבון או להקלה בהקרות ובתסמיני מערכת העיכול.
  • הקלה בתופעות לוואי ובסימפטומים של מחלות נוירולוגיות שונות כמו: טרשת נפוצה, אפילפסיה, פרקינסון, תסמונת טורט, לאחר שהטיפולים הקודמים בהם כשלו.
  • טיפול ב-PTSD, לאחר שהטיפולים הרפואיים הקודמים כשלו ואין היסטוריה של פסיכוזה או שימוש לרעה בסמים.
  • טיפול אוטיזם, מעל גיל 5, לאחר כשלון הטיפול התרופתי, מחומרה מסוימת של המצב הרפואי.
  • חולים הנמצאים במצב סופני לצורך הקלה על סימפטומים רפואיים ותופעות לוואי מכל מצב רפואי שהוא.

מה כולל ההליך לקבלת רישיון לקנאביס רפואי?

אנו  בודקים ראשית התאמה ומגישים לרופא מורשה על ידי משרד הבריאות והיק"ר היחידה לקנאביס רפואי, בקשה מסודרת הכוללת את המידע הרפואי על המטופל, לרבות התרופות שנטל בשנה האחרונה. לחלק מההתוויות והקריטריונים הרפואיים לקבלת הרישיון יש לצרף המלצה של רופא מומחה בתחום המחלה, כמו למשל המלצה של נוירולוגית ילדים לאוטיזם או המלצה של גסטרואנטרולוג למחלות מעי דלקתיות, או המלצה של פסיכיאטר וכו". לאחר הגשת הבקשה לרופא המורשה הוא  דן  בפרטים הרפואיים  של המטופל ובהתאמתו לקריטריונים שנקבעו על ידי משרד הבריאות. במידה והמטופל עומד בקריטריונים הרפואיים ובהתאם להחלטתו הוא יקבל את הרישיון ומרשמים לשימוש בקנאביס. במידה והרישיון לא מאושר, ניתן להגיש בקשה חוזרת.